Pages

L'TOUCH ARTWORK!

Sunday, February 22, 2009

ENGAGEMENT ELMY @ TAMAN MELAWATI








Halu everyone...


First of all, I must say this tenkiu to ma untie Hazel coz kenalkan me with Elmy for using ma touch! When I first started makeup Elmy, ramai pengktitik2 hebat memerhati.. thehhehee.. anak2 buah elmy, sume interested nak tgk me makeup untie derang.. :) & de all sume cakap.. wahhh, Su macam artis!.. huehuheuehue!.. :D.. so cute all de girls!..

I personally really enjoy werking w Elmy & her family.. Sgt peramah & owang ganu.. nak bal
ik siap bekalkan nasi dagang gik.. hikhik.. Tenkiu so much!! Sgt sedap!
Overall, de all luv de touch & me too!.. & congrates dear Elmy & keep in touch ya!.. muahs!

So guys here de touch!.. Enjoy!
ops!.. sowey lupe amik pic b4.. :p so ni pic mms jer.. :)

No comments: